Sunday, April 18, 2010

Ikemen Fever


Assalamualaikum wbt Bloggers.

LoL. After almost 1 week tak balik rumah, atlast i'm homeeeeeeeeeee. Hikhik. Ofcourse I missed my Abah the most. and takde $$$ hihihi sorry babah , nak pau lagi xD
Well bila balik rumah, mestilah spend time dengan abah dulu, duduk kt dining table and talk about college stuff.
Abah usually akan tny sikit2 je, the rest aku je bercerita panjang. Yelahh abah nk dengar sape lg membebel kt rumah tu, of course lah dengar aku membebel kan. Heheheh aku akan cerita to him about classes, my college friends, my close friends. Bleh kire sume benda die nak aku update die. Baiklah babah, for you I will (cehceh). Dah lah abah buat suprise smlm, aku balik2 je, die belikan chocolate cake. Yummyyy~~~ Nah utk korang, gambar pun jadi lah kann?


So the next day , barulah aku dpt jumpa girlfren2 sekalian aku. HIKHIK. Sorry, mummy dah lame tak balik jumpe korang. Aku dpt tau plak Izzati sakit, so better lah aku pegi menvisit dia. After maghrib, after fetch Fatin kami terus pegi rumah Izzati. Aku contact Mun and all, tak balas. So takdpt lah jumpa . Korang mmg susah utk dicontact pun =.= Sampai2 je, salam mak Izzati and main2 dengan Irdina, we all keluar pegi cari mamak. Mls lah masuk JJ, sure pack, lgpun kami mahu minum2 and borak2 je :) So after dah order sume, mula story mory time. HAHAHAHA.
Masing2 dah mcm gossipgirl dah aku tengok. LOL LOL. By the way, aku memang rindu suasana mcm ni. Plus dah lame tak lepak ber3. Hujan plak turun, kami tukar seat and terus bercerita mcm gajah dpt kacang. Ok, serious takde kena mengena. HAHA. Then aku terus hantar mereka pulang sbb dah malam :(

AHAAA, after dah smp rumah, aku and Fatin terus berYM. yelah she wanted to show me the Korean classes that she wanted to attend. Then mula lah pot pet pot pet psal benda lain. She gave a lot of links of Korean bands, sebab aku dah hbs tengok You're Beautiful. HAHAHAHA. Aku mmg suka dengan Geun Suk, since die berlakon cite Baby & Me, memang comel gilaaaaa. So bila die berlakon dlm YB, jadi macho and ego, lagiiiiiii lah aku suka =3


Aku suka jugak dengan Shin Woo (Yung Hwa). Sebab maybe dlm YB, dia sgtlah romantic and agak macho lah. HIHI. Idk, aku suka tengok cara dia layan Mi Nam, I mean Mi Nam as a girl lah. Sangat cuteeee and he protected Mi Nam a lot. Aku akan sangat super bahagia if there's someone will treat me like that. WEEEEEEE. And after tengok picture ni, terus plak aku terasa yg dia pun handsome jugaaaaaa. Comel gila if husband aku nnt masak, pakai apron mcm ni. HIKHIKHIK~~~!!!!

Ok, sebelum aku jadi lagi merengzzzz baiklah aku pegi tido dulu. Plus aku kena bangun awal tmow morning, nak kejut si Gemuk 9 tu. Dia ada driving class. LOL LOL. OK, goodnight everyone.

No comments: