Sunday, February 07, 2010

Shopping =.="

Assalamualaikum wbt.

ye agak sensasi ye title post saye ni.
mesti Syam marah saye lepas bace entri saye ni
-_-"

ahaha. ye saye telah shopping lagi rabu lepas bersame Azlina.
Okay,we left Seremban almost 10.30am and arrived KL about 11.30am.
Singgah RHB dulu jumpe kakak sbb amek lenses and my 'sotong' tertinggal haritu.
HEE , malu -.-'

Then we went straight to Sunway eventgh aku mcm tak sure sgt jalan ke sana.
Ok, kesimpulannya aku patah balik ke Bukit Jalil. Sng cerita !
Sbb situ je jalan ke Sunway yg aku tahu. HAHA.
Nsb baiklah aku ingat sikit2 time Syam bwk haritu.
Arrived Sunway almost 12.45pm mcm tu.
And we were starvingggggg.
Masuk2 je masing2 mcm dah tak sabar lah nak shopping.
Relax lin, kite makan dulu !

Lin mahu belanja! Yippie :D
Memula aku gurau je makan kt Secret Recipe.
Tp die pun mcm interested je, so kami pun makan lah set meal.
Rasenya lagi banyak borak dr makan annnn?
Tapi aku opcozzz habis dulu sbb dah mmg kebulur gilerrrr.

Habis je makan, its SHOPPING time ! HAHAHA *gelak setan*
ok, so jalan2 lah bwk lin tengok2 kedai mane yg die minat.
Last2, die dah siap beli 2 baju, 1 jeans.
Yg bestnya, time die nak beli kasut, aku plak terpandang satu sandal ni.
*ok, bukan terpandang tp mmg tengok belek2 sume*
ALAHAI JATUH CINTA AKU ! kat sandal tu opcozzz.
And duit aku telah melayang time tu juga.
But its worth it because I loved it ! <3


cantikkan...... >.<

teruskan perjalanan untuk mencari bag pula.
Aku dah lah bengang, haritu beli bag tapi zip die dah tersangkuttt ! DAYMN.
so aku tetap nak cari bag yg untuk jalansss2 :D
Lin telah selamat beli handbag (aku yg pilih color die, hee) kat kedai depan SR tadi.
Aku pula berbelah bahagi , mana cheq nak beli bag ni ? -.-"

Akhirnyaa...aku beli jugaaaa....

Hahah, bag yg 1st aku jumpa dulu dengan Syam.
Aku suka sebab kain die best and byk zipppppp.
Semoga kau tak tersangkut yeppp.AHA !

and I LOVED IT *
opcozz lah ann*


Selepas beli je, lepak2 jab.Lin dah beli Choc Chip with Pecan cookies.
Yumm.Aku pun beli lah Choc Cream Frap fav :D
Nyum..Nyum..
After dah rest2 jab, kami pun gerak lah balik
sebab masing2 dah janji dgn family nak balik awal..*eceh!*

On the way nak balik, hujan giler lebattt.Aku sampai tak nampak jalan.
Tah aku ikut jalan mane lah ann, tengok2 dah sampai Kinrara.
Nsb lah terus tembos ke Bukit Jalil.Yippie !
Sampai rumah dah almost 6.30pm.
AWAL KANNN? >.<

Malam tu dlm 8.30pm, abah plak ajak pegi tesco.
Aku dgn penat giler, 'ye bah..sha hantar ye..'
Abah shopping mcm tak ingat dunia haa.
Taknak penuh pule trolley tu, aku plak yg tolak -.-"
Aku pun grab lah skali brg2 aku need-to-buy utk masuk LKW nanti.
ok, syg nsb tak beli bedsheet kt kl.sini lg murah.
-_-;
Aku and abah keluar dari Tesco almost 11.30pm ye, Harap maklum.
GILER LAH !
OK,balik tu terus knocked out
=_______="


No comments: