Wednesday, February 03, 2010

Dolphie Day

Assalamualaikum wbt...

Finally! The day I'll meet my babies.HAHAHA.
giler semangat aku set alarm pukul 8am ! Last2 pukul 10 jugak aku bangun.
Terus bersiap2, me and Syam gerak almost 11am lebih.
We arrived Sunway almost 1 pm lebih.
Parked dekat parking smlam tu jugak, nasiblah byk parking tauu.
And terus pergi ke tent Dolphin yg sebesar alam tu. Bapak jauh nak jalan !
Kitaorg sampai sweating hbs.
Aku dah lah pakai baju yg mcm knitted tu, panassss :S

Nsb baik lah show tu wujud lagi, kalau tak ngamok aku nanti.HEE.
We bought the next show tickets, ada masa lagi 1/2 hour.
Boleh lah pegi cari ATM machine dalam pyramid.Duit dah pokai ni.
Nanti nak bayar amek gambar dengan dolphins (ahaks :P)

Then, terus masuk show tent tu, HAISH AKU TAK SABAR NI.
punyalah payah nak pilih seat, mane taknya mata aku asyik pandang doplhins dlm kolam tu.
HAHAHAH.last2 aku ikut je mana Syam pilih seat.Lantaklah asalkan dekat.

Then...bermulalah Dolphins and Sea Lions show....
I'm too excited that I don't know how will I tell you about them.
They were so amazing and cute and brilliant and cute and cute..OK ASHA,STOP IT.
*drooooooooolsssss*

they were awesome.they did many stunts and most of them,-cutestunts-
and they know how to do mathematics too ! seriously.
I did record most of their stunts and pardon me,
most of the videos ,i think, contained LOTSSSS OF MY EXCITED-VOICE.
hahaha.blame me, i'm too happy.

All I can show you is some of the pictures of course.


just see how excited I am!

After the show, me and him took a walk in Pyramid.
I bought my class bag and I think I still need my-jalan2-bag.HAHAH :'D
Almost 2hours in pyramid,Syam ajak pegi OU.because nanti dia kena balik Unisel with Jazz.
Aku on jela, boleh jalan2 kat sana juga.
*ok tak sedar diri dah sakit kepala,still nak jalan2*

Oh by the way, kat sana ada Action City !
DOMO-KUN~~!!
And guess what, tak tahan punya pasal (padahal boleh je kalau x beli),
I bought Domo-kun's make up bag. Which is so cuteeeeee!

Syam suruh beli Domo's bag, but aku nak dia yg bagi aku.
AHAH, and then I bought a BROS class-bottle, YG AKU RASA SEXY ?
hahaha.tengok jela cute pics kt bottle ni.

Afterwards, we had our dinner and they all balik Unisel and aku balik Seremban.
Daymn.Kena drive sorg.And ok minyak habis -.-
I drove until Dengkil, and OHMAIGOD takde petronas ke.
Urgh, terpaksa isi Shell. Dahlah aku terlajak sampai Esso, selamber je aku reverse masuk Esso and tembos ke Shell.Dah la opposite way.HAHAH.

After keluar, ada hujan feathers ! Lori ayam mane lah accident ni -.-
Sampai rumah dah pukul 10.45pm......HOME SWEET HOME >.<

No comments: