Friday, May 07, 2010

Eenie Meenie Miney Moe Lova

Assalamualaikum wbt Bloggers.

Ahah ! This time entri aku is psl student card aku. Wat de fish dgn english aku mlm ni?Ahhh biarkann. Aku tgh buat chicken dance sbb seronok sgt. Haih.

Mane taknya, aku dah masuk study kat sini dah almost...jab nk kire..err...3 months & 2 weeks, hah to be exact kan, but aku br je received my student card yesterday.

Aku hangin jgak lah, sbb aku dah pegi kt registry tu, I think more than 5,6 times.
Everytime aku pegi sane, the same reason lah yg aku dpt.

"Excuse me, I'm here to collect my student card"
"Ohhh sorry, your card is not ready yet. Why don't you give your photograph tmow, it will be ready by this fri"
"I gave u like 3 of my photos, what did u guys did with it ? haishhhh %^$%@#$$!!. Oklah I give it to u tmow".

Then aku pun bagi lah photo aku lagi. The next weeknya, aku pegi lagi.

"Is my student card ready ?"
"Ohh u give me your name,I'll look for you. Come within 10 minutes"

Another %^$#$@#@WQ#!!! Aku ade class lah cibei dondeyy. HUH.
Then smalam aku dtg lg kat registry.

"Can I have my student card, NOW"
"ok, wait aaa."
"No no, no more wait. I want it now."

Baru lah aku dapat student card aku. HAAAAAIIIHHHHHH. Susah sgt ke kau nk buat keje. Keje kau buat card je kot.
Ape punya management daaaaa.

Baidewei. Ini dia.
Aku ade 2 student card.HAAA.

2 comments:

perempuan M! said...

tahniah kpd nuraisah majid kerana sudah menerima student card beliau.
(haha..aku nk cakap bahasa melayu penuh la plak.)

Asha M said...

terima kasih daun keladi.
hah aku lebih hebat daripada engkau.
hahahahahah !