Sunday, January 24, 2010

Hell-O~

Assalamualaikum wbt~

Heyyyaaaaaa peopleee. Heheheh terlebih semangat ni.
Padahal tengah marah kt nyamuks-nyamuks yg berani sangat curi2 hisap darah aku.
Well today, nothing much.Huh ! Padahal hari2 kot aku cakap nothing much.
Seriously, bangun pagi je, aku mcm *damn !!* demam tak elok lagi.
My tonsel as well, tah bile nak sihat -.-
So dari bangun, until lah ke petang aku online jepp jepp. Hehehe dgn tak mandi nyaa.
After mandi, jamah bihun sikit , tu pun tak habis sebab..err tak de rupe bihun lah :\
Then kakak and mummy pun baliklah dari wedding kat Sabak Bernam tu.
Baru tau jauh yeehh, lebih kurang mcm nak pegi Unisel hantar-jemput si gendut tu lah.
Kakak tanya, nak follow dia and Fadhillah cari barang tak, aku on je eventgh tak sihat,tapi tak kuase aku nak stay kat rumah.
Bertambah sickness aku nanti. Ahakssss.
So kami ke JJ wangsa maju jela. Fadhillah nak cari jeans, kakak nak kasut. Aku? Nothing -_-"
So in the end, Fadhillah berjaya beli 3 pants,2 baju and kakak 1pair of shoes,jeans and 2 baju.
HAHAH,aku juga berjaya beli baby blue (or pekat sikit lah) sweater.Best material dia, plus its cheap ! So I bought it :'D
Balik je dari JJ, kami rushing sikit sebab Abg Man (kakak's fiancee) dah dtg utk dinner dgn kitaorg.
Aku terus merasmikan sweater tadi, ( atas reason, sejuklahh kan demam ni).
Dinner kat Chengal Cafe,alaa boleh jalan kaki je dr rumah mummy ni.
Kitaorg je ngengade pegi sampai 2 kete. Hehehehe.
Okay jugaklah makan kat situ. Cuma selera kitaorg diinterrupted oleh meja blakang.
Ade whole bunch of kids and aunty2.Anak die yg paling kecik boleh menjerit2 (suara yg ah-no-ying) mcm org gila.
Mak dia boleh senyum je ok? Pergghh hati dah terbakar dah ni. Nasib lah kau anak org lain.
Kalau anak aku.......HAHAHAHA.
SO yeah, sampai rumah je tengok terminator and animal planet fav saye. And project runway :')


Oh yeah, ni pic sweater aku beli tadi :'D

No comments: