Wednesday, September 30, 2009

Raya Mood Still ?

Assalamualaikum wbt readers :)

Ssh lah nk update blog hari2.Yela kekdg tu x dak pape nk cite lgsg.So biar lah tunggu smp btl2 ade cerita kan ;)
Yes skrang still in raya mood. But for me, biase jela sbb sume org dh start keja and all. So last week after balik dr singapore, aku just ddk rumah.

Last wednesday, kete aku rosak. Dah ngengada plk si badak hijau tu x nk start plk.So aku just tinggalkan kt Dahlia.Besoknya Nad amek aku, kitaorg pegi mines nk lunch.1st time aku mkn Carls Jr.Hahaha, akhirnya Nad bwk aku juge mkn situ.Aku order Big burger,and Nad share ngn Kimi Superstar.Whoooa, x nk besar plk burger die.But lapar pny psl, hbs juge burger aku tu.Lambat jugaklah effect kenyang die.Suprisingly lah o_o Then kitaorg pegi KLIUC,Nad settlekn fees die and aku pg amek borang kt Marketing Dep. (ehemm ehemm) After that kitaorg terus shoot blk Sban.Smp je sban, kitaorg pegi rmh Azlina, nk beraya kononnyaa. Hahaa,makan lg laksa nyonya. Aku mkn byk gak lah. Borak2 kjb then kitaorg kata nk balik.After rmh Azlina, pegi plk rmh Syamel.Makaaaan lagi, but aku dah full gilerrrr. Nad je yg mkn , ape tah aku x berapa ingat lah.Aku nk minum air pun x larat dh.After tu,kami bwk Syamel,Ijul and cousin Mel balik rumah Nad,beraya plk kt sana.Then aku amek kputusan utk tido sana, sbb x da sesape blh rescue my badak hijau memlm mcm tu.

Besoknya, aku pegi kajang ngn Syg ,naik KTM.Giler lame x naik public, huhh.Jmp plk kwn sek.ren Syg dlm train.So biler dh smp, Syg terus tgk kete and fix the prob.Battery flat hbs,ganti battery.Then kitaorg pegi tukar ekzos plk, dh bocor hbs.Bunyi kete mcm turbo lah plk.Hehehe.After sume dh settle, kami pegi Mines plk, Syg nk buat spec.Hmm, jgn die letak sesuka suki die lg sdhlah.Mahaaal tu.Spec siap pun time tu dh nk 5.30 dh. Kitaorg reach sban,almost 6 lebih jugaklah. Then terus fetch Capek, nk pegi raya rumah Aji.Pamie,Anas mmg dh ada kt situ.Sooo after mkn, aku and Syg gerak plk pegi rumah Fatin.Whoaaa rindu ngn Lola ! Fatin masak spagetti, yummmiee ! Izzati dh dtg ,mmg cannot help lah. X nk harok plk rumah tu kitaorg buat bsing. Hehehe.Aku tgk Syg dh basi dh sbb kena lepak ngn girls.Huh, br tau ape rasenyaa. Hehehe, kami balik pun almost 11pm.Balik je terus ZZzzzZZZ...

Besoknya pula, aku dpt berita Uncle Amad Manaf dh passed away.Al-Fatihah...Aku nk pegi IJN but abah kata x pyh.Jmp terus kt rumah Mummyda.Aku planned ngn Syg and Capek nk pg rumah Lisa.X pela, dorang pun follow skali pegi rumah Mummy.By the time kami smp, dah almost 6 lebih jugak.Aku tgk mata abah merah je, aku tau die nangis.Bestfriend die meninggal kan.What to do, Allah swt lebih menyayangi Uncle.Then after Maghrib,abah balik sban and kami terus gerak ke Selayang.Dah sesat,smp Selayang pun nk dkt pkul 9 tauu. 1st time jumpa Lisa ! Kecik je orgnya. Heeheh ;) Lisa masak n.goreng ,bihun soup and drummets! Hehehe. After mkn,snapping pic sume, then kami left rumah Lisa pun dh pkul 11pm.X semenggah btl ddk rumah org lelama -_- Hahah.Dh x tau nk pg mana, kami decide nk singgah uptown sbb tu je paling dkt.After tu, terus balik sban nk dkt pkul 4am. Huh, aku dh pengsaaan dh dlm kete zzZZZzzz...


aishah and lisa


Syg and aishah

Besoknya lagi, x da ape sgt nk cite. Aku hbs kn series Hanakimi ,aaaaaa Sano-sama !! Handsome gilerrr O_O
Hehehe. Then aku semangat plk nk cr series Gokusen ;) Syg ngengada plk x nk balik Unisel harini.
Dh 5 lebih, aku ngn Syg planned nk pegi Lookout Point, but takut traffic jam plus x sempat smp. So kami decide pegi Jusco S2 aje. X tau nk mkn ape, aku sugesst lah mkn Johnny's sbb aku dh lame x mkn steamboat.Syg janji nk belanja Johnny's and aku belanja Starbucks nnt. Heheh.Then Ezal dtg, sesaje je dh lame x jumpe die.Kitaorg ingat nk belikn abah iPhone, Ezal kate tgklah mcm mana nnt.Memuler nk tengok movie, but cite yg Syg nk tengok (Gamer kot) x ada plk kt Tgv.So kitaorg ddk je kt Starbucks before decide nk pegi raya rumah Gp.After raya rumah Gp, barulah balik rumah utk zzZZZzzz...

Besoknya pula, aku bgn awal skit sbb Syg kata nk balik Unisel harini.So after dh siap sume, kami geraklah ke Unisel.Before tu,aku singgah kjb kt Terminal,nk beli brg and lunch.Aku tgglkn Queenie dlm kete, but aku bukak tgkap sikit. After Aiman dh dtg kt kitaorg, kitaorg grk pegi kete.Aku dh risaukn Queenie.Instinct aku kuat.Aku tgk Queenie dh keras, and mata die terbukak.Aku nangis on the spot, Queenie aku dh mati T.T Spjg pjalanan, aku senyap je tengok Queenie dh keras. Aku decide, aku x nak tanam die kt rumah aku.Nnt aku lagi rindu die. So aku nk tanam kt Unisel nnt. Biler dh smp, Syg terus korekkn tanah nk tanam Queenie. Time aku letak Queenie, aku menangis lagi teruk.Aku ssh nk terima Queenie dh x ada, my 1st pet -_____- After tu, aku terus balik sban.Otak aku kosong aje. Then aku decide nk hilangkn ksedihan aku, aku ajak Fatin pegi Giant.Aku nk beli brg, aku nk make over bilik aku.Balik je rumah, aku terus on mission aku. Aku kemas sume brg, including baju, and rearrangekn furniture dlm bilik aku.Aku settle pun dlm 5am.And aku terus zzZZZzz...



Queenie passed away -_-

Harini, aku bangun dgn otak yg blank.Still x blh lupakn Queenie.Today, x byk sgt activity. Aku just pg lunch ngn abah, mkn Chic Moussakan and milk pudding. Right after that, aku terus kena CB.Kalau x fhm, nnt tny aku.Aku just banyak rest kt bilik.Ptg jela aku pegi hntar cd kt Fatin.After tu smp lah skarang, aku just lepak dlm bilik.

To Queenie, you'll always be in my heart and will not be forgotton Sayang :((


I Love You, Queenie


Love,
Aishah.

1 comment:

Thenadi said...

besh ke bela hamster :?